• Градска општина Палилула
  • Градска општина Палилула
  • Градска општина Палилула
  • Градска општина Палилула
  • Градска општина Палилула
Почетна Новости Вести
Отворен шалтер за предузетнике у Општини Палилула ПДФ Штампа Ел. пошта
19. септембар 2016.

Шалтер за предузетнике отворен је 19. септембра у услужном центру Градске општине Палилула - Таковска 12, као резултат сарадње Привредне коморе Београда, Града Београда и Општине Палилула у циљу подршке и унапређења предузетништва на територији општине Палилула.

Споразум о отварању шалтера за предузетнике потписали су председник Градске општине Палилула Александар Јовичић и председник Привредне коморе Београда Миливоје Милетић у присуству менаџера града Београда Горана Весића, заменика секретара Секретаријата за привреду Маје Бајагић и представника Привредне коморе Србије и Општине Палилула.

Александар Јовичић је нагласио да отварање шалтера као бизнис инфо-центра има огроман значај и да је Општина Палилула сервис грађана како за обичне грађане тако и за привреднике.

"Желимо привредницима на нашој територији да поклонимо пуну пажњу, да на једном месту могу да добију све информације које су неопходне за њихов бизнис, за њихов даљи рад на општини Палилула. У сваком тренутку добијаће информације, и који су програми субвенција у току, како и на који начин могу лакше да направе бизнис план, свот анализу и све оно што је неопходно да буду успешни и да буду конкурентни на тржишту. Наша идеја јесте да у наредне четири године, и мој циљ као председника Општине, да имамо што успешније и што боље привреднике на нашој територији који неће деловати, радити и привређивати само на локалном или градском нивоу, него ће можда бити и једни од јачих извозника у наредном периоду", истакао је Јовичић.

Градски менаџер је навео да је шалтер за предузетнике у Општини Палилула седми отворени у градским општинама и да ће до краја године бити отворени у свих 17 београдских општина. При том је нагласио да је веома важно да привреда и управа не могу да буду одвојене.

"Наша обавеза је да пружимо људима услугу заједно и да предузетнике не треба да интересује да ли је нешто надлежност Привредне коморе, надлежност градске општине или Града, или надлежност Министарства за привреду. Они информације треба да добију на једном месту, на једном шалтеру, да напросто не лутају од шалтера до шалтера како би решили неки свој проблем, то је суштина овог концепта", закључио је Весић.

Председник привредне коморе Београда је рекао да је њихова жеља да овај модел буде прихваћен од стране Привредне коморе Србије и да буде имплементиран у целој Србији.

"Ми ћемо настојати да људи који раде на шалтерима имају унапред припремљене одговоре за неку врсту стандардизованих питања, а да на она питања која траже одређено разматрање стручних служби, Коморе или Града Београда, обезбедимо одговор максимално у року од 3 дана, а добар део питања биће завршен у року од једног до два дана", рекао је Милетић.