ODELjENjE ZA DRUŠTVENE DELATNOSTI I ZAJEDNIČKE POSLOVE
U odeljenju za društvene delatnosti i zajedničke poslove obrazovana su 4 Odseka i 2 Kancelarije, i to:
- Odsek za društvene delatnosti
- Odsek za poslove javnih nabavki
- Odsek informacionih poslova i
- Odsek tehničkih poslova
- Kancelarija za mlade i
- Kancelarija za odnose s javnošću
U Odeljenju za društvene delatnosti i zajedničke poslove obavljaju se i poslovi vezano za odbranu, vanredne situacije, bezbednost i zdravlje na radu i protivpožarnu zaštitu koji se zbog svoje prirode ne mogu svrstati ni u jedan Odsek.
Odeljenje za društvene delatnosti i zajedničke poslove vrši poslove koji se odnose na:
- stručne poslove u vezi sa statusom izbeglih lica, interno raseljenih lica sa Kosova i Metohije, migranata, tražilaca azila i povratnika po osnovu sporazuma o readmisiji;
- poslove učeničkih i studentskih kredita i stipendija;
- poslove vezane za groblja koja nisu određena kao gradska groblja, a nalaze se na području Opštine;
- sahranjivanje lica bez srodnika i lica čiji identitet nije utvrđen; ekshumacije;
- sprovođenje postupka javnog konkursa za finansiranje i sufinansiranje nevladinih organizacija i udruženja građanja GO Palilula i prikupljanje izveštaja nevladinih organizacija i udruženja građana o pravdanju sredstava dobijenih po javnom konkursu;
- Koordiniranje rada Komisije za procenu potreba za pružanjem dodatne obrazovne, zdravstvene i socijalne podrške detetu / učeniku i vođenje evidencije iz navedene oblasti;
- vođenje postupka i donošenje rešenja za priznavanje prava u oblasti boračko-invalidske zaštite ratnim i mirnodopskim vojnim invalidima, civilnim invalidima rata i korisnicima porodične invalidnine; prava na materijalno obezbeđenje i mesečna novčana primanja u skladu sa propisima Republike i Grada, izdavanje uverenja i potvrda iz navedene oblasti;
- planiranje javnih nabavki kao i pružanje tehničke i stručne pomoći komisiji za javnu nabavku u sprovođenju postupka javne nabavke;
- izradu konkursne dokumentacije, i izrada akata u postupku javne nabavke, predlog ugovora o javnoj nabavci;
- praćenje izvršenja javne nabavke;
- poslovi evidentiranja i izveštavanja i druge poslove koji su povezani sa postupkom javne nabavke;
- unapređenje organizacije rada i modernizacije Uprave;
- razvoj informacionog sistema i opremljenosti računarima;
- korišćenje tehničkih i drugih sredstava opreme i štamparije;
- korišćenje birotehničkih i drugih sredstava opreme;
- korišćenje i obezbeđivanje drugih uslova rada za Upravu i druge organe;
- obezbeđivanje racionalnog korišćenja poslovnog prostora,
- obavljanje tehničkih i drugih srodnih poslova vezanih za održavanje u upravnoj zgradi i drugim pokretnim i nepokretnim objektima koji su u vlasništvu Opštine ili koje koristi Opština;
- uređivanje službenog prostora i prostora za održavanje sastanaka;
- korišćenje i prevoz motornim vozilima i druge servisne usluge;
- operativne poslove - umnožavanje materijala,
- daktilografske poslove;
- evidenciju, korišćenje i izdavanje osnovnih sredstava i sitnog inventara;
- poslove odbrambenih priprema organa opštine za angažovanje u slučaju rata i vanrednog stanja:
- poslove obaveštavanja radi planiranja i preduzimanja mera kao i učestvovanja u zaštiti i spasavanju ljudi, materijalnih i kulturnih dobara i životne sredine u vanrednim situacijama i ublažavanju i otklanjanju njihovih posledica;
- učestvuje u razvoju civilne zaštite i sprovođenju mera i zadataka civilne zaštite;
- prati stanja i preduzima mere za zaštitu i unapređenje životne sredine na području Opštine;
- podsticanje razvoja kulturno-umetničkog stvaralaštva i amaterizma na području Opštine;
- obezbeđivanje uslova za održavanje kulturnih manifestacija od značaja za Opštinu;
- sprovođenje programa razvoja sporta na nivou Opštine koji je usklađen sa programom razvoja sporta na nivou Grada;
- učestvuje u održavanju sportskih objekata na području Opštine;
- obezbeđivanje uslova za realizaciju programa ustanova i omladinskih organizacija na području Opštine;
- pomoć u razvoju različitih oblika samopomoći i solidarnosti licima sa posebnim potrebama, licima koja su suštinski u nejednakom položaju sa ostalim građanima;
- podsticanje aktivnosti i pružanje pomoći organizacijama osoba sa invaliditetom i drugim socijalno-humanitarnim organizacijama na području Opštine;
- praćenje i obezbeđivanje uslova za funkcionisanje Kancelarije za mlade na području Opštine;
KONTAKT:
ODELjENjE ZA DRUŠTVENE DELATNOSTI I ZAJEDNIČKE POSLOVE
NAČELNIK
6 sprat, kancelarija 117
32 35 673, 32 36 221 lokal 287
ODSEK ZA DRUŠTVENE DELATNOSTI
3 međusprat, kancelarije 50 i 51
32 36 491, 32 36 221 - lok. 111, 161, 214 i 629
6 sprat, kancelarija 114
33 46 259, 32 36 221 - lok. 109, 163 i 242
ODSEK INFORMACIONIH POSLOVA
5 međusprat, kancelarije 86, 87, 88
32 36 221 - lok. 170 i 270
ODSEK TEHNIČKIH POSLOVA
6 sprat, kancelarija 118
32 35 673, 32 36 221 lokal 608
ODSEK ZA POSLOVE JAVNIH NABAVKI
6 sprat, kancelarija 114 a
33 47 812, 32 36 221 lok. 169 i 176
POSLOVI ODBRANE I VANREDNIH SITUACIJA
6 sprat, kancelarije 120 i 122
32 36 221, lok. 633 i 221
POSLOVI PROTIVPOŽARNE ZAŠTITE I BEZBEDNOSTI I ZDRAVLjA NA RADU
6 sprat, kancelarija 114
32 36 221 lok. 673
KANCELARIJA ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU
4 sprat, kancelarija 75
32 36 221 lok. 226
Instagram