ODELjENjE ZA DRUŠTVENE DELATNOSTI I ZAJEDNIČKE POSLOVE

U odeljenju za društvene delatnosti i zajedničke poslove obrazovana su 4 Odseka i 2 Kancelarije, i to:

  • Odsek za društvene delatnosti
  • Odsek za poslove javnih nabavki
  • Odsek informacionih poslova i
  • Odsek tehničkih poslova
  • Kancelarija za mlade i
  • Kancelarija za odnose s javnošću

U Odeljenju za društvene delatnosti i zajedničke poslove obavljaju se i poslovi vezano za odbranu, vanredne situacije, bezbednost i zdravlje na radu i protivpožarnu zaštitu koji se zbog svoje prirode ne mogu svrstati ni u jedan Odsek.

Odeljenje za društvene delatnosti i zajedničke poslove vrši poslove koji se odnose na:

- stručne  poslove u vezi sa statusom izbeglih lica, interno raseljenih lica sa Kosova i Metohije, migranata, tražilaca azila i povratnika po osnovu sporazuma o readmisiji;

- poslove učeničkih i studentskih kredita i stipendija;

- poslove vezane za groblja koja nisu određena kao gradska groblja, a nalaze se na području Opštine;

- sahranjivanje lica bez srodnika i lica čiji identitet nije utvrđen; ekshumacije;

- sprovođenje postupka javnog konkursa za finansiranje i sufinansiranje nevladinih organizacija i udruženja građanja GO Palilula i prikupljanje izveštaja nevladinih organizacija i udruženja građana o pravdanju sredstava dobijenih po javnom konkursu;

- Koordiniranje rada Komisije za procenu potreba za pružanjem dodatne obrazovne, zdravstvene i socijalne podrške detetu / učeniku i vođenje evidencije iz navedene oblasti;

- vođenje postupka i donošenje rešenja za priznavanje prava u oblasti boračko-invalidske zaštite ratnim i mirnodopskim vojnim invalidima, civilnim invalidima rata i korisnicima porodične invalidnine; prava na materijalno obezbeđenje i mesečna novčana primanja u skladu sa propisima Republike i Grada, izdavanje uverenja i potvrda iz navedene oblasti;

- planiranje javnih nabavki kao i pružanje tehničke i stručne pomoći komisiji za javnu nabavku u sprovođenju postupka javne nabavke;

- izradu konkursne dokumentacije, i izrada akata u postupku javne nabavke, predlog ugovora o javnoj nabavci;

- praćenje izvršenja javne nabavke;

- poslovi evidentiranja i izveštavanja i druge poslove koji su povezani sa postupkom javne nabavke;

- unapređenje organizacije rada i modernizacije Uprave;

- razvoj informacionog sistema i opremljenosti računarima;

- korišćenje tehničkih i drugih sredstava opreme i štamparije;

- korišćenje birotehničkih i drugih sredstava opreme;

- korišćenje i obezbeđivanje drugih uslova rada za Upravu i druge organe;

- obezbeđivanje racionalnog korišćenja poslovnog prostora, 

- obavljanje tehničkih i drugih srodnih poslova vezanih za održavanje  u upravnoj zgradi i drugim pokretnim i nepokretnim objektima koji su u vlasništvu Opštine ili koje koristi Opština;

- uređivanje službenog prostora i prostora za održavanje sastanaka;

- korišćenje i prevoz motornim vozilima i druge servisne usluge;

- operativne poslove - umnožavanje materijala,

- daktilografske poslove;

- evidenciju, korišćenje i izdavanje osnovnih sredstava i sitnog inventara;

- poslove odbrambenih priprema organa opštine za angažovanje u slučaju rata i vanrednog stanja:

- poslove obaveštavanja radi planiranja i preduzimanja mera kao i učestvovanja u zaštiti i spasavanju ljudi, materijalnih i kulturnih dobara i životne sredine u vanrednim situacijama i ublažavanju i otklanjanju njihovih posledica;

- učestvuje u razvoju civilne zaštite i sprovođenju mera i zadataka civilne zaštite;

- prati stanja i preduzima mere za zaštitu i unapređenje životne sredine na području Opštine;

- podsticanje razvoja kulturno-umetničkog stvaralaštva i amaterizma na području Opštine;

- obezbeđivanje uslova za održavanje kulturnih manifestacija od značaja za Opštinu;

- sprovođenje programa razvoja sporta na nivou Opštine koji je usklađen sa programom razvoja sporta na nivou Grada;

- učestvuje u održavanju sportskih objekata na području Opštine;

- obezbeđivanje uslova za realizaciju programa ustanova i omladinskih organizacija na području Opštine;

- pomoć u razvoju različitih oblika samopomoći i solidarnosti licima sa posebnim potrebama, licima koja su suštinski u nejednakom položaju sa ostalim građanima;

- podsticanje aktivnosti i pružanje pomoći organizacijama osoba sa invaliditetom i drugim socijalno-humanitarnim organizacijama na području Opštine;

- praćenje i obezbeđivanje uslova za funkcionisanje Kancelarije za mlade na području Opštine;

KONTAKT:

ODELjENjE ZA DRUŠTVENE DELATNOSTI I ZAJEDNIČKE POSLOVE

NAČELNIK

6 sprat, kancelarija 117

32 35 673, 32 36 221 lokal 287

ODSEK ZA DRUŠTVENE DELATNOSTI

3 međusprat, kancelarije 50 i 51

32 36 491, 32 36 221 - lok. 111, 161, 214 i 629

6 sprat, kancelarija 114 

33 46 259, 32 36 221 -  lok. 109, 163 i 242

ODSEK INFORMACIONIH POSLOVA

5 međusprat, kancelarije 86, 87, 88

 32 36 221 - lok. 170 i 270

ODSEK TEHNIČKIH POSLOVA

6 sprat, kancelarija 118

32 35 673, 32 36 221 lokal 608

ODSEK ZA POSLOVE JAVNIH NABAVKI

6 sprat, kancelarija 114 a

33 47 812, 32 36 221 lok. 169 i  176

POSLOVI ODBRANE I VANREDNIH SITUACIJA

6 sprat, kancelarije 120 i 122

32 36 221, lok. 633 i 221

POSLOVI PROTIVPOŽARNE ZAŠTITE I BEZBEDNOSTI I ZDRAVLjA NA RADU

6 sprat, kancelarija 114

32 36 221 lok. 673

KANCELARIJA ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU

4 sprat, kancelarija 75

32 36 221 lok. 226