02.12.2022
Gradska opština Palilula
BeogradGradska opština Palilula;Beograd
02.12.2022
INTERNI KONKURS ZA POPUNjAVANjE IZVRŠILAČKIH RADNIH MESTA
Na osnovu člana član 4. stav. 8, član 83., Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave („Službeni glasnik RS“ br. 21/2016, 113/17, 113/17-dr.zakon, 95/18 i 114/21) i člana 4. Uredbe o sprovođenju internog i javnog konkursa za popunjavanje radnih mesta u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave („Sl.glasnik RS“ br. 95/2016 i 12/22), načelnik Uprave Gradske opštine Palilula, oglašava
INTERNI KONKURS ZA POPUNjAVANjE IZVRŠILAČKIH RADNIH MESTA
I Organ u kome se radna mesta popunjavaju:
Uprava Gradske opštine Palilula, Beograd, Takovska 12.;
II Radna mesta koja se popunjavaju:
I. Poslovi elektronske obrade podataka i evidencija, razvrstano u zvanje mlađi savetnik, u Odseku za ozakonjenje objekata, Odeljenja za ozakonjenje objekata i inspekcijske poslove, broj izvršilaca 1., koje je propisano članom 24. Pravilnika o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Upravi Gradske opštine Palilula , pod rednim brojem 71.
Opis posla: Obavlja manje složene stručne poslove uz redovan nadzor neposrednog rukovodioca, vrši elektronsko evidentiranje kretanja predmeta u odeljenju, programsko praćenje evidencija po raznim uputima; unos operativnih podataka vezanih za obradu i evidenciju predmeta u odeljenju; vrši skeniranje dokumentacije; prati status predmeta, pruža stručnu pomoć u elektronskoj obradi podataka; pruža stručnu pomoć u elektronskoj dostavi isprava i praćenju pristiglih odluka službe za katastar nepokretnosti; vrši i druge poslove po posebnim nalozima ovlašćenih službenih lica.
Uslovi: stečeno visoko obrazovanje na osnovnim akademskim studijanma iz naučne oblasti tehničko-tehnoloških i društveno-humanističkih nauka u obimu od 240 ESPB, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, položen državni stručnni ispit, završen pripravnički staž ili najmanje pet godina provedenih u radnom odnosu kod poslodavca, kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.
Poslovi elektronske obrade podataka i evidencija, razvrstano u zvanje mlađi savetnik, u Odseku za ozakonjenje objekata, Odeljenja za ozakonjenje objekata i inspekcijske poslove
1. Provera opštih fukncionalnih kompetencija:
• „Organizacija i rad organa autonomne pokrajine, odnosno lokalne samouprave u Republici Srbiji“ – provera će se vršiti usmenim putem;
• „Digitalna pismenost“- proveravaće se rešavanjem zadataka praktičnim radom na računaru;
• „Poslovna komunikacija“- provera će se vršiti usmenim putem.
Napomena: U pogledu provere opšte funkcionalne kompetencije „Digitalna pismenost“, ukoliko posedujete važeći sertifikat, potvrdu ili drugi odgovarajući dokaz o poznavanju rada na računaruna traženom nivou (koji podrazumeva posedovanje znanja i veština u osnovama korišćenja računara, osnovama korišćenja interneta, obradi teksta i tabela, tabelarne kalkulacije) i želite da na osnovu njega budete oslobođeni testiranja kompetencije „Digitalna pismenost“, neophodno je da uz prijavni obrazac (uredno i u potpunosti popunjen u delu *Rad na računaru), dostavite i traženi dokaz u originalu ili overenoj fotokopiji. Konkursna komisija će na osnovu priloženog dokaza doneti odluku da li može ili ne može da prihvati dokaz koji ste priložili umesto testovne provere, odnosno Konkursna komisija može odlučiti da se kandidatu ipak izvrši provera navedene kompetencije, ako uvidom u dostavljeni dokaz ne može potpuno da oceni posedovanje ove kompetencije.
2. Provera posebnih funkcionalnih kompetencija:
Nakon prijema izveštaja o rezultatima provere opštih funkcionalnih kompetencija, među kandidatima koji su ispunili merila za proveru opštih funkcionalnih kompetencija, vrši se provera posebnih funkcionalnih kompetencija, i to: (metode i tehnike opservacije, prikupljanja i evidentiranja podataka; tehnike obrade i izrade pregleda podataka; metode analize i zaključivanja o stanju u oblasti; postupak izrade stručnih nalaza; metode i tehnike izrade izveštaja na osnovu određenih evidencija).
Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto - relevantni propisi iz delokruga radnog mesta - Zakon o opštem upravnom postupku („Sl.glasnik RS“ br. 18/16, 95/18-autentično tumačenje), Uredba o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave („Sl. glasnik RS“ br. 21/20 i 32/21), Zakon o ozakonjenju objekata („Sl.glasnik RS“ br. 96/15, 83/18 i 81/20- odluka US) - proveravaće se putem simulacije ( usmeno ).
Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto – planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa – Statut Gradske opštine Palilula (,,Službeni list Grada Beograda“ br. 111/19 - prečišćen tekst, 132/21), Odluka o organizaciji Uprave Gradske opštine Palilula (,,Službeni list Grada Beograda“ br. 129/19, 113/20, 132/21 i 12/22) - proveravaće se putem simulacije ( usmeno ).
II. Stručni poslovi pisarnice i arhive, razvrstano u zvanje mlađi savetnik, u Odseku za poslove pisarnice, Odeljenja za opštu upravu, broj izvršilaca 1., koje je propisano članom 24. Pravilnika o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Upravi Gradske opštine Palilula , pod rednim brojem 111/112.
Opis posla: Obavlja manje složene poslove uz redovan nadzor neposrednog rukovodioca; vrši usklađivanje rada pisarnice i arhive; otvaranje, signiranje i klasifikaciju pošte, kao i signiranje i klasifikaciju druge pošte: vrši skeniranje dokumentacije; prati kretanje predmeta u okviru organa; izrađuje izveštaje o kretanju predmeta koji su dostavljeni u rad, prima stranke iz delokruga svog rada; prati propise iz delokruga svog rada; obavlja poslove elektronskog kancelarijskog poslovanja koje obezbeđuje da se putem informacionog sistema postupa sa aktima i pružaju usluge građanima u elektronskom obliku; vrši obradu i kontrolu predmeta za arhiviranje, priprema dokumentaciju i obavlja poslove izlučivanja bezvrednog registraturskog materijala i predmeta iz arhivskog depoa po proteku roka čuvanja, obavlja i druge poslove po posebnim nalozima ovlašćenih službenih lica.
Uslovi: stečeno visoko obrazovanje na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, položen državni stručni ispit, završen pripravnički staž ili najmanje pet godina provedenih u radnom odnosu kod poslodavca, kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.
Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku za radno mesto Stručni poslovi pisarnice i arhive, razvrstano u zvanje mlađi savetnik, u Odseku za poslove pisarnice, Odeljenja za opštu upravu:
1. Provera opštih fukncionalnih kompetencija:
• „Organizacija i rad organa autonomne pokrajine, odnosno lokalne samouprave u Republici Srbiji“ – provera će se vršiti usmenim putem;
• „Digitalna pismenost“- proveravaće se rešavanjem zadataka praktičnim radom na računaru;
• „Poslovna komunikacija“- provera će se vršiti usmenim putem.
Napomena: U pogledu provere opšte funkcionalne kompetencije „Digitalna pismenost“, ukoliko posedujete važeći sertifikat, potvrdu ili drugi odgovarajući dokaz o poznavanju rada na računaruna traženom nivou (koji podrazumeva posedovanje znanja i veština u osnovama korišćenja računara, osnovama korišćenja interneta, obradi teksta i tabela, tabelarne kalkulacije) i želite da na osnovu njega budete oslobođeni testiranja kompetencije „Digitalna pismenost“, neophodno je da uz prijavni obrazac (uredno i u potpunosti popunjen u delu *Rad na računaru), dostavite i traženi dokaz u originalu ili overenoj fotokopiji. Konkursna komisija će na osnovu priloženog dokaza doneti odluku da li može ili ne može da prihvati dokaz koji ste priložili umesto testovne provere, odnosno Konkursna komisija može odlučiti da se kandidatu ipak izvrši provera navedene kompetencije, ako uvidom u dostavljeni dokaz ne može potpuno da oceni posedovanje ove kompetencije.
2. Provera posebnih funkcionalnih kompetencija:
Nakon prijema izveštaja o rezultatima provere opštih funkcionalnih kompetencija, među kandidatima koji su ispunili merila za proveru opštih funkcionalnih kompetencija, vrši se provera posebnih funkcionalnih kompetencija, i to:
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada administrativno-tehnički poslovi (kancelarijsko poslovanje; metode i tehnike prikupljanja podataka radi dalje obrade; tehnike evidentiranja i ažuriranja podataka u relevantnim bazama podataka; tehnike izrade potvrda i uverenja o kojima se vodi službena evidencija; tehnike pripreme materijala radi daljeg prikazivanja i upotrebe; metode vođenja internih i dostavnih knjiga)
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada stručno-operativni poslovi (metode i tehnike opservacije, prikupljanja i evidentiranja podataka;tehnike obrade i izrade pregleda podataka; metode i tehničke izrade izveštaja na osnovu određenih evidencija; tehnike izrade opštih, pojedinačnih i drugih pravnih i ostalih akata )
Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto - relevantni propisi iz delokruga radnog mesta - Zakon o opštem upravnom postupku („Sl.glasnik RS“ br. 18/16, 95/18-autentično tumačenje), Uredba o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave („Sl. glasnik RS“ br. 21/20 i 32/21) - proveravaće se putem simulacije ( usmeno ).
Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto – planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa – Statut Gradske opštine Palilula (,,Službeni list Grada Beograda“ br. 111/19 - prečišćen tekst, 132/21), Odluka o organizaciji Uprave Gradske opštine Palilula (,,Službeni list Grada Beograda“ br. 129/19, 113/20, 132/21 i 12/22) - proveravaće se putem simulacije ( usmeno ).
III. Administrativni poslovi u pisarnici razvrstano u zvanje viši referent, u Odseku za poslove pisarnice, Odeljenja za opštu upravu, broj izvršilaca 1., koje je propisano članom 24. Pravilnika o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Upravi Gradske opštine Palilula , pod rednim brojem 116/119.
Opis posla: Obavlja administrativne poslove pisarnice shodno propisima koji se odnose na kancelarijsko poslovanje, i to: prijem podnesaka na šalteru, signiranje, klasifikaciju, obradu predmeta i arhiviranje; učestvuje u izradi izveštaja o kretanju predmeta; vrši druge poslove po posebnim nalozima ovlašćenih službenih lica.
Uslovi: stečeno srednje obrazovanje u četvorogodišnjem trajanju, pet godina radnog iskustva u struci, položen državni stručni ispit, kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.
Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku za radno mesto Administrativni poslovi u pisarnici razvrstano u zvanje viši referent, u Odseku za poslove pisarnice, Odeljenja za opštu upravu:
1. Provera opštih fukncionalnih kompetencija:
• „Organizacija i rad organa autonomne pokrajine, odnosno lokalne samouprave u Republici Srbiji“ – provera će se vršiti usmenim putem;
• „Digitalna pismenost“- proveravaće se rešavanjem zadataka praktičnim radom na računaru;
• „Poslovna komunikacija“- provera će se vršiti usmenim putem.
Napomena: U pogledu provere opšte funkcionalne kompetencije „Digitalna pismenost“, ukoliko posedujete važeći sertifikat, potvrdu ili drugi odgovarajući dokaz o poznavanju rada na računaruna traženom nivou (koji podrazumeva posedovanje znanja i veština u osnovama korišćenja računara, osnovama korišćenja interneta, obradi teksta i tabela, tabelarne kalkulacije) i želite da na osnovu njega budete oslobođeni testiranja kompetencije „Digitalna pismenost“, neophodno je da uz prijavni obrazac (uredno i u potpunosti popunjen u delu *Rad na računaru), dostavite i traženi dokaz u originalu ili overenoj fotokopiji. Konkursna komisija će na osnovu priloženog dokaza doneti odluku da li može ili ne može da prihvati dokaz koji ste priložili umesto testovne provere, odnosno Konkursna komisija može odlučiti da se kandidatu ipak izvrši provera navedene kompetencije, ako uvidom u dostavljeni dokaz ne može potpuno da oceni posedovanje ove kompetencije.
2. Provera posebnih funkcionalnih kompetencija:
Nakon prijema izveštaja o rezultatima provere opštih funkcionalnih kompetencija, među kandidatima koji su ispunili merila za proveru opštih funkcionalnih kompetencija, vrši se provera posebnih funkcionalnih kompetencija, i to:
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada administrativno-tehnički poslovi (kancelarijsko poslovanje; metode i tehnike prikupljanja podataka radi dalje obrade; tehnike evidentiranja i ažuriranja podataka u relevantnim bazama podataka; tehnike izrade potvrda i uverenja o kojima se vodi službena evidencija; tehnike pripreme materijala radi daljeg prikazivanja i upotrebe; metode vođenja internih i dostavnih knjiga)
Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto - relevantni propisi iz delokruga radnog mesta - Zakon o opštem upravnom postupku („Sl.glasnik RS“ br. 18/16, 95/18-autentično tumačenje), Uredba o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave („Sl. glasnik RS“ br. 21/20 i 32/21) - proveravaće se putem simulacije ( usmeno ).
Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto – planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa – Statut Gradske opštine Palilula (,,Službeni list Grada Beograda“ br. 111/19 - prečišćen tekst, 132/21), Odluka o organizaciji Uprave Gradske opštine Palilula (,,Službeni list Grada Beograda“ br. 129/19, 113/20, 132/21 i 12/22) - proveravaće se putem simulacije ( usmeno ).
Izborni postupak se sprovodi iz više obaveznih faza i to sledećim redosledom: provera opštih funkcionalnih kompetencija, provera posebnih funkcionalnih kompetencija, provera ponašajnih kompetencija i intervju sa Konkursnom komisijom.
U svakoj fazi izbornog postupka vrši se vrednovanje kandidata i samo kandidat koji ispuni unapred određeno merilo za proveru određenih kompetencija u jednoj fazi izbornog postupka može da učestvuje u proveri sledećih kompetencija u istoj ili narednoj fazi izbornog postupka.
III Mesto rada:
Uprava Gradske opštine Palilula, Beograd, Takovska 12.;
IV Rok za podnošenje prijave na interni konkurs - 8 dana od dana kada je interni konkurs oglašen.
V Lice koje je zaduženo za davanje obaveštenja o internom konkursu:
Mirjana Perišić, telefon: 011/3236-221, lok.174
VI Adresa na koju se podnosi prijava za interni konkurs:
Uprava Gradske opštine Palilula, Beograd, Takovska 12.; Konkursnoj komisiji, sa naznakom „za interni konkurs“.
VII Datum oglašavanja:
02.12.2022. godine.
VIII Dokazi koji se prilažu uz prijavu na interni konkurs:
Prijava sa radnom biografijom, rešenje o raspoređivanju, diploma kojom se potvrđuje stručna sprema, radna knjižica, odnosno dokaz o radnom iskustvu (potvrde, rešenja i druga akta iz kojih se vidi na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kom periodu je stečeno radno iskustvo).
Pod radnim iskustvom u struci podrazumeva se radno iskustvo na poslovima u okviru zahtevane vrste i stepena stručne spreme, odnosno obrazovanja koje se zahteva za radno mesto čije poslove službenik obavlja.
Svi dokazi prilažu se u originalu ili fotokopiji, overenoj kod javnog beležnika. Kao dokaz se može priložiti i fotokopija dokumenta koji je overen pre 01.03.2017. godine, u osnovnim sudovima, odnosno opštinskoj upravi.
Kandidati su dužni da u prijavi navedu kontakt telefon i internet adresu.
Kandidati koji podnose prijavu za više radnih mesta, kompletnu dokumentaciju podnose za jedno radno mesto, s tim što su dužni da u ostalim prijavama navedu uz koju prijavu su dostavili kompletnu dokumentaciju.
IX Provera osposobljenosti, znanja i veština kandidata u izbornom postupku:
Sa kandidatima, čije su prijave blagovremene, dopuštene, razumljive, potpune, uz koje su priloženi svi potrebni dokazi i koji ispunjavaju uslove za oglašeno radno mesto, provera stručnih znanja iz oblasti navedenih u internom konkursu, održaće se u prostorijama Uprave Gradske opštine Palilula, Beograd, Takovska 12, o čemu će kandidati biti obavešteni telefonom ili na mejl adresu koju su naveli u prijavi.
X Pravo učešća na internom konkursu:
Na internom konkursu mogu da učestvuju službenici zaposleni na neodređeno vreme u svim organima službama i organizacijama iz člana 1. stav. 1) i 2) Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave, kod poslodavca koji oglašava interni konkurs. Pravo učešća na internom konkursu imaju službenici u istom zvanju ili službenici koji ispunjavaju uslove za napredovanje u zvanju u koje je razvrstano radno mesto koje se popunjava.
Napomene:
Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave i prijave uz koje nisu priloženi svi potrebni dokazi, u originalu ili fotokopiji overenoj kod javnog beležnika, sudu ili opštini, biće odbačene.
Interni konkurs sprovodi Konkursna komisija, koju je imenovao načelnik Uprave Gradske opštine Palilula.
Oglas se objavljuje na oglasnoj tabli Uprave Gradske opštine Palilula
Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovom konkursu koji su upotrebljeni u muškom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola.
Instagram