28.11.2022. Ponedeljak

Gradska opština Palilula

Beograd

Gradska opština Palilula; Beograd

28.11.2022. Ponedeljak

INTERNI KONKURS ZA POPUNjAVANjE IZVRŠILAČKIH RADNIH MESTA

Na osnovu člana član 4. stav. 8, član 83. i 131., Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave („Službeni glasnik RS“ br. 21/2016, 113/17, 113/17-dr.zakon, 95/18 i 114/21) i člana 4. Uredbe o sprovođenju internog i javnog konkursa za popunjavanje radnih mesta u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave („Sl.glasnik RS“ br. 95/2016 i 12/22), načelnik Uprave Gradske opštine Palilula, oglašava

 

INTERNI KONKURS ZA POPUNjAVANjE IZVRŠILAČKIH RADNIH MESTA

 

I Organ u kome se radna mesta popunjavaju:

Uprava Gradske opštine Palilula, Beograd, Takovska 12.;

 

II Radna mesta koja se popunjavaju:

  1. razvrstano u zvanje mlađi savetnik, u Odseku građevinskih poslova, Odeljenja građevinskih i stambenih poslova,  broj izvršilaca 1.,  koje je propisano članom 24. Pravilnika o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Upravi Gradske opštine Palilula , pod rednim brojem 29.

Opis posla: Obavlja manje složene poslove uz redovan nadzor neposrednog rukovodioca; vrši pregled ispravnosti tehničke dokumentacije i sačinjava izveštaje o tehničkim mogućnostima i njihovu usklađenost sa urbanističkim aktima radi izdavanja građevinskih dozvola i odobrenja za objekte do 1500 m2 BRGP u skladu sa zakonskim propisima; kontroliše, overava i prati izdavanje građevinskih dozvola i izdavanje odobrenja, kao i izdavanje upotrebnih dozvola; Vrši poslove u objedinjenoj elektronskoj proceduri; kao poslove upravnog i vanupravnog postupka van ove procedure vezano za pregled tehnike dokumentacije; prima stranke; prati propise iz delokruga Odseka; podnosi izveštaje o svom radu; Obalja i druge poslove po posebnim nalozima ovlašćenih službenih lica.

Uslovi: stečeno visoko obrazovanje na osnovnim akademskim studijama građevinske ili arhitektonske nauke u obimu od najmanje 240 ESPB, master akademskim studijma, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, položen državni stručni ispit, završen pripravnički staž ili najmanje pet godina provedenih u radnom odnosu kod poslodavca,kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.

            Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku za radno mesto Građevinski poslovi u postupku izdavanja građevinskih dozvola i izdavanja odobrenja, razvrstano u zvanje mlađi savetnik, u Odseku građevinskih poslova, Odeljenja za društvene delatnosti i zajedničke poslove:

1. Provera opštih fukncionalnih kompetencija:

  • „Organizacija i rad organa autonomne pokrajine, odnosno lokalne samouprave u Republici Srbiji“ – provera će se vršiti usmenim putem;
  • „Digitalna pismenost“- proveravaće se rešavanjem zadataka praktičnim radom na računaru;
  • „Poslovna komunikacija“- provera će se vršiti usmenim putem.

Napomena: U pogledu provere opšte funkcionalne kompetencije „Digitalna pismenost“, ukoliko posedujete važeći sertifikat, potvrdu ili drugi odgovarajući dokaz o poznavanju rada na računaruna traženom nivou (koji podrazumeva posedovanje znanja i veština u osnovama korišćenja računara, osnovama korišćenja interneta, obradi teksta i tabela, tabelarne kalkulacije) i želite da na osnovu njega budete oslobođeni testiranja kompetencije „Digitalna pismenost“, neophodno je da uz prijavni obrazac (uredno i u potpunosti popunjen u delu *Rad na računaru), dostavite i traženi dokaz u originalu ili overenoj fotokopiji. Konkursna komisija će na osnovu priloženog dokaza doneti odluku da li može ili ne može da prihvati dokaz koji ste priložili umesto testovne provere, odnosno Konkursna komisija može odlučiti da se kandidatu ipak izvrši provera navedene kompetencije, ako uvidom u dostavljeni dokaz ne može potpuno da oceni posedovanje ove kompetencije.

2. Provera posebnih funkcionalnih kompetencija:

Nakon prijema izveštaja o rezultatima provere opštih funkcionalnih kompetencija, među kandidatima koji su ispunili merila za proveru opštih funkcionalnih kompetencija, vrši se provera posebnih funkcionalnih kompetencija, i to:

Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada upravno-pravni poslovi (opšti upravni postupak;  pravila izvršenja rešenja donetog u upravnom postupku;  upravni sporovi, pravila postupka, izvršenje donetih sudskih presuda; praksa/stavovi Upravnog suda.).

Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada stručno-operativni poslovi (tehnike izrade opštih, pojedinačnih i drugih pravnih i ostalih akata; obligacione odnose;

 imovinsko-pravne odnose)

Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto - relevantni propisi iz delokruga radnog mesta - Zakon o opštem upravnom postupku („Sl.glasnik RS“ br. 18/16, 95/18-autentično tumačenje), Uredba o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave („Sl. glasnik RS“ br. 21/20 i 32/21) Zakon o planiranju i izgradnji (,,Službeni glasnik RS“ br. 72/09, 81/09, 64/10- ODLUKA US, 24/11, 121/12, 42/13- ODLUKA US, 50/13-ODLUKA US, 98/13-ODLUKA US, 132/14, 145/14, 31/19,37/19-dr.zakon, 9/20 i 52/21 ), Zakon o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja (,,Službeni glasnik RS“ br. 120/04, 54/07, 104/09, 36/10 i 105/21)- proveravaće se putem simulacije ( usmeno ).

Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto – planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organaStatut Gradske opštine Palilula    (,,Službeni list Grada Beograda“ br. 111/19 - prečišćen tekst, 132/21), Odluka o organizaciji Uprave Gradske opštine Palilula (,,Službeni list Grada Beograda“ br. 129/19, 113/20, 132/21 i 12/22) - proveravaće se putem simulacije ( usmeno ).

II     Administativni poslovi u arhivi, razvrstano u zvanje viši referent, u Odseku za poslove pisarnice, Odeljenja za opštu upravu, broj izvršilaca 1.,  koje je propisano članom 24. Pravilnika o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Upravi Gradske opštine Palilula , pod rednim brojem 120.

Opis posla: Obavlja administrativne poslove arhive shodno propisima koji se odnose na kancelarijsko poslovanje; vrši obradu predmeta za arhiviranje; obavlja poslove izlučivanja bezvrednog registraturskog materijala i predmeta iz arhivskog depoa po proteku roka čuvanja, izdaje prepise rešenja i predmeta iz arhive na revers; učestvuje u izradi izveštaja o kretanju predmeta; vrši druge poslove po posebnim nalozima ovlašćenih službenih lica.

Uslovi: stečeno srednje obrazovanje u četvorogodišnjem trajanju, pet godina radnog iskustva u struci, položen državni stručni ispit, kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.

 

Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku za radno Administativni poslovi u arhivi, razvrstano u zvanje viši referent, u Odseku za poslove pisarnice, Odeljenja za opštu upravu:

1. Provera opštih fukncionalnih kompetencija:

  • „Organizacija i rad organa autonomne pokrajine, odnosno lokalne samouprave u Republici Srbiji“ – provera će se vršiti usmenim putem;
  • „Digitalna pismenost“- proveravaće se rešavanjem zadataka praktičnim radom na računaru;
  • „Poslovna komunikacija“- provera će se vršiti usmenim putem.
  •  U pogledu provere opšte funkcionalne kompetencije „Digitalna pismenost“, ukoliko posedujete važeći sertifikat, potvrdu ili drugi odgovarajući dokaz o poznavanju rada na računaruna traženom nivou (koji podrazumeva posedovanje znanja i veština u osnovama korišćenja računara, osnovama korišćenja interneta, obradi teksta i tabela, tabelarne kalkulacije) i želite da na osnovu njega budete oslobođeni testiranja kompetencije „Digitalna pismenost“, neophodno je da uz prijavni obrazac (uredno i u potpunosti popunjen u delu *Rad na računaru), dostavite i traženi dokaz u originalu ili overenoj fotokopiji. Konkursna komisija će na osnovu priloženog dokaza doneti odluku da li može ili ne može da prihvati dokaz koji ste priložili umesto testovne provere, odnosno Konkursna komisija može odlučiti da se kandidatu ipak izvrši provera navedene kompetencije, ako uvidom u dostavljeni dokaz ne može potpuno da oceni posedovanje ove kompetencije.

Nakon prijema izveštaja o rezultatima provere opštih funkcionalnih kompetencija,        među kandidatima koji su ispunili merila za proveru opštih funkcionalnih kompetencija, vrši se provera posebnih funkcionalnih kompetencija, i to:

     2. Provera posebnih funkcionalnih kompetencija:

Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada administrativno-tehnički poslovi (kancelarijsko poslovanje; metode i tehnike prikupljanja podataka radi dalje obrade; tehnike evidentiranja i ažuriranja podataka u relevantnim bazama podataka; tehnike izrade potvrda i uverenja o kojima se vodi službena evidencija; tehnike pripreme materijala radi daljeg prikazivanja i upotrebe; metode vođenja internih i dostavnih knjiga)

Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto - relevantni propisi iz delokruga radnog mesta - Zakon o opštem upravnom postupku („Sl.glasnik RS“ br. 18/16, 95/18-autentično tumačenje), Uredba o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave („Sl. glasnik RS“ br. 21/20 i 32/21 - proveravaće se putem simulacije ( usmeno ).

Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto – planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organaStatut Gradske opštine Palilula    (,,Službeni list Grada Beograda“ br. 111/19 - prečišćen tekst, 132/21), Odluka o organizaciji Uprave Gradske opštine Palilula (,,Službeni list Grada Beograda“ br. 129/19, 113/20, 132/21 i 12/22) - proveravaće se putem simulacije (usmeno).

III Poslovi umnožavanja materijala, nameštenik-četvrta vrsta radnih mesta, u Odseku    tehničkih poslova, Odeljenja za društvene delatnosti i zajedničke poslove, broj     izvršilaca 1.,  koje je propisano članom 24. Pravilnika o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Upravi Gradske opštine Palilula , pod rednim brojem 151/152.

Opis posla: Vrši štampanje i umnožavanje materijala i tehničku izradu obrazaca; vrši povezivanje i slaganje umnoženog materijala; stara se o ispravnosti mašina koje koristi; vrši i druge poslove po posebnim nalozima ovlašćenih lica.

Uslovi: stečeno srednje obrazovanje u trogodišnjem trajanju, najmanje jedna godina radnog iskustva u struci, poznavanje rada na računaru.

Izborni postupak se sprovodi iz više obaveznih faza i to sledećim redosledom: provera opštih funkcionalnih kompetencija, provera posebnih funkcionalnih kompetencija, provera ponašajnih kompetencija i intervju sa Konkursnom komisijom.

U svakoj fazi izbornog postupka vrši se vrednovanje kandidata i samo kandidat koji ispuni unapred određeno merilo za proveru određenih kompetencija u jednoj fazi izbornog postupka može da učestvuje u proveri sledećih kompetencija u istoj ili narednoj fazi izbornog postupka.

III Mesto rada:

Uprava Gradske opštine Palilula, Beograd, Takovska 12.;

IV Rok za podnošenje prijave na interni konkurs - 8 dana od dana kada je interni konkurs oglašen.

V  Lice koje je zaduženo za davanje obaveštenja o internom konkursu:

Mirjana Perišić, telefon: 011/3236-221, lok.174

VI Adresa na koju se podnosi prijava za interni konkurs:

Uprava Gradske opštine Palilula, Beograd, Takovska 12.; Konkursnoj komisiji, sa naznakom „za interni konkurs“.

VII Datum oglašavanja:

      28.11.2022. godine.

VIII Dokazi koji se prilažu uz prijavu na interni konkurs:

Prijava sa radnom biografijom, rešenje o raspoređivanju, diploma kojom se potvrđuje stručna sprema, radna knjižica, odnosno dokaz o radnom iskustvu (potvrde, rešenja i druga akta iz kojih se vidi na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kom periodu je stečeno radno iskustvo).

Pod radnim iskustvom u struci podrazumeva se radno iskustvo na poslovima u okviru zahtevane vrste i stepena stručne spreme, odnosno obrazovanja koje se zahteva za radno mesto čije poslove službenik obavlja.

Svi dokazi prilažu se u originalu ili fotokopiji, overenoj kod javnog beležnika. Kao dokaz se može priložiti i fotokopija dokumenta koji je overen pre 01.03.2017. godine, u osnovnim sudovima, odnosno opštinskoj upravi.

Kandidati su dužni da u prijavi navedu kontakt telefon i internet adresu.

Kandidati koji podnose prijavu za više radnih mesta, kompletnu dokumentaciju podnose za jedno radno mesto, s tim što su dužni da u ostalim prijavama navedu uz koju prijavu su dostavili kompletnu dokumentaciju.

IX Provera osposobljenosti, znanja i veština kandidata u izbornom postupku:

Sa kandidatima, čije su prijave blagovremene, dopuštene, razumljive, potpune, uz koje su priloženi svi potrebni dokazi i koji ispunjavaju uslove za oglašeno radno mesto, provera stručnih znanja iz oblasti navedenih u internom konkursu, održaće se u prostorijama Uprave Gradske opštine Palilula, Beograd, Takovska 12, o čemu će kandidati biti obavešteni telefonom ili na mejl adresu koju su naveli u prijavi.

X Pravo učešća na internom konkursu:

Na internom konkursu mogu da učestvuju službenici zaposleni na neodređeno vreme u svim organima službama i organizacijama iz člana 1. stav. 1) i 2) Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave, kod poslodavca koji oglašava interni konkurs. Pravo učešća na internom konkursu imaju službenici u istom zvanju ili službenici koji ispunjavaju uslove za napredovanje u zvanju u koje je razvrstano radno mesto koje se popunjava.

Napomene:

Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave i prijave uz koje nisu priloženi svi potrebni dokazi, u originalu ili fotokopiji overenoj kod javnog beležnika, sudu ili opštini, biće odbačene.

Interni konkurs sprovodi Konkursna komisija, koju je imenovao načelnik Uprave Gradske opštine Palilula.

Oglas se objavljuje na oglasnoj tabli Uprave Gradske opštine Palilula

Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovom konkursu koji su upotrebljeni u muškom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola.