УПРАВА ОПШТИНЕ
Управа Градске општине Палилула образује се за вршење управних послова у оквиру права и дужности Општине, који су Статутом града Београда пренети градској општини и одређених стручних послова за потребе органа Градске општине Палилула и Управе.
Надлежности Управе ГО Палилула:
- припрема прописе и друге акте које доноси Скупштина Општине, председник Општине и Веће Општине;
- извршава одлуке и друге акте Скупштине Општине, председника Општине и Већа Општине;
- решава у управном поступку у првом степену о правима и дужностима грађана, предузећа, установа и других организација у управним стварима из надлежности Општине;
- обавља послове управног надзора над извршавањем прописа и других општих аката Скупштине Општине
- извршава законе и друге прописе чије је извршавање поверено Општини;
- обавља стручне и друге послове које утврди Скупштина Општине, председник Општине и Веће Општине.
Управа Општине најмање једном годишње доставља Скупштини Општине, председнику Општине и Већу Општине извештај о раду на извршавању послова из надлежности Општине.
Управом Општине руководи начелник. За начелника Управе Општине може да буде постављено лице које има завршен правни факултет, положен испит за рад у органима државне управе и најмање пет година радног искуства у струци. Начелника Управе поставља Веће Општине, на основу јавног огласа, на пет година.
Начелник Управе Општине може да има заменика, који га замењује у случају његове одсутности или спречености. Начелник Управе Општине распоређује руководиоце унутрашњих организационих јединица.
Организационе јединице Управе ГО Палилула су:
Одељење за финансије и привреду
Одељење грађевинских и стамбених послова
Одељење за имовинско-правне послове
Одељење за озакоњење објеката и инспекцијске по...
Одељење за општу управу
Одељење за друштвене делатности и заједничке по...
Служба Скупштине
Кабинет председника Општине
Надлежности, процедуре и формулари органа Управе ГО Палилула дати су у одељку сајта